Καταναλωτική συνείδηση ζητά η Φιλαδελφία
Σχεδιάζει «χτυπήματα» σε σούπερ μάρκετ, με τη δράση «Αφήστε το στο ταμείο»
Με το σύνθημα «είναι ψηφοφορία, όχι αδιαφορία», μέλη της κίνησης Φιλαδελφία, συγκεντρώθηκαν το πρωί της Κυριακής στην κεντρική πλατεία Κομοτηνής, για να διαμαρτυρηθούν μεν για τις υψηλές τιμές πώλησης των προϊόντων, αλλά και για να ευαισθητοποιήσουν το καταναλωτικό κοινό, αναφορικά με τη στάση που πρέπει να κρατάει απέναντι σε φαινόμενα, που φτάνουν πολλές φορές ως την αισχροκέρδεια. Μάλιστα, το προσεχές Σάββατο τα μέλη της Φιλαδελφίας σχεδιάζουν να «χτυπήσουν» σε σούπερ μάρκετ της πόλης μας, με τη γνωστή πλέον δράση «Αφήστε το στο ταμείο».
Μανώλης Κιουτσούκης, συντονιστής Δικτύου Φιλαδελφία «Πρέπει να προσέχουμε όταν απλώνουμε το χέρι μας στο ράφι, είναι ψηφοφορία και όχι αδιαφορία»
«Στα σούπερ μάρκετ οι τιμές είναι εκτοξευμένες στα ύψη, ενώ οι μισθοί και οι συντάξεις έχουν πέσει», παρατήρησε ο συντονιστής της Φιλαδελφίας, κ. Μανώλης Κιουτσούκης. «Το κόστος ζωής με αυτόν τον τρόπο μένει σταθερά πολύ υψηλό», συνέχισε, «και είναι δυσβάσταχτο για τους συμπολίτες μας. Όλοι μας πρέπει να προσέχουμε όταν απλώνουμε το χέρι μας στο ράφι. Να είμαστε πάρα πολύ προσεχτικοί, γιατί είναι ψηφοφορία και όχι αδιαφορία. Είναι πάρα πολύ σημαντικό να είμαστε συνειδητοποιημένοι. Δεν μπορούμε να μένουμε αδιάφοροι και να συμβάλουμε στην αύξηση των τιμών. Πολλοί συμπολίτες μας δε βλέπουν «ζωγραφιστά» αυτά τα 3, 4, 5 ευρώ, που ξοδεύουμε εμείς παραπανίσια πολλές φορές, εξαιτίας του τρόπου που ψωνίζουμε».
«Ο βασικός παράγοντας, που ανεβαίνουν οι τιμές, είναι η στάση των ίδιων των καταναλωτών»
Ο κ. Κιουτσούκης κάλεσε το κοινό της Κομοτηνής να συμμετάσχει το Σάββατο στη δράση «Αφήστε το στο ταμείο», μαζί με τα μέλη της Φιλαδελφίας, «να πάμε και να απαιτήσουμε χαμηλότερες τιμές», όπως τόνισε. «Οι παράγοντες, για τους οποίους ανεβαίνουν οι τιμές είναι πάρα πολλοί», σημείωσε, «αλλά ο βασικός είναι η στάση των ίδιων των καταναλωτών». «Αν δεν συνειδητοποιήσουμε ότι πρέπει να αντιδράσουμε», συνέχισε, «είναι πολύ πιθανό οι τιμές να μην πέσουν ποτέ».
Σαν εναλλακτική της «ψήφου εμπιστοσύνης», που δίνουν πολλές φορές οι καταναλωτές στις υψηλές τιμές των σούπερ μάρκετ, ο κ. Κιουτσούκης παρουσίασε τη συμμετοχή στις δράσεις της Φιλαδελφίας, η οποία ήδη έχει κάνει διανομές τροφίμων, που προέρχονται από τους παραγωγούς, ενώ συνδράμει ώστε να έρθουν σε επαφή οι ίδιοι οι παραγωγοί με τους καταναλωτές. Απώτερος στόχος αυτής της προσπάθειας είναι η εφαρμογή του συνεργατισμού στην πράξη, αλλά και να γνωρίσουν οι καταναλωτές την τεράστια ψαλίδα που υπάρχει μεταξύ τιμής παραγωγού και τιμής ραφιού.
Μανώλης Κιουτσούκης, συντονιστής Δικτύου Φιλαδελφία «Πρέπει να προσέχουμε όταν απλώνουμε το χέρι μας στο ράφι, είναι ψηφοφορία και όχι αδιαφορία»
«Στα σούπερ μάρκετ οι τιμές είναι εκτοξευμένες στα ύψη, ενώ οι μισθοί και οι συντάξεις έχουν πέσει», παρατήρησε ο συντονιστής της Φιλαδελφίας, κ. Μανώλης Κιουτσούκης. «Το κόστος ζωής με αυτόν τον τρόπο μένει σταθερά πολύ υψηλό», συνέχισε, «και είναι δυσβάσταχτο για τους συμπολίτες μας. Όλοι μας πρέπει να προσέχουμε όταν απλώνουμε το χέρι μας στο ράφι. Να είμαστε πάρα πολύ προσεχτικοί, γιατί είναι ψηφοφορία και όχι αδιαφορία. Είναι πάρα πολύ σημαντικό να είμαστε συνειδητοποιημένοι. Δεν μπορούμε να μένουμε αδιάφοροι και να συμβάλουμε στην αύξηση των τιμών. Πολλοί συμπολίτες μας δε βλέπουν «ζωγραφιστά» αυτά τα 3, 4, 5 ευρώ, που ξοδεύουμε εμείς παραπανίσια πολλές φορές, εξαιτίας του τρόπου που ψωνίζουμε».
«Ο βασικός παράγοντας, που ανεβαίνουν οι τιμές, είναι η στάση των ίδιων των καταναλωτών»
Ο κ. Κιουτσούκης κάλεσε το κοινό της Κομοτηνής να συμμετάσχει το Σάββατο στη δράση «Αφήστε το στο ταμείο», μαζί με τα μέλη της Φιλαδελφίας, «να πάμε και να απαιτήσουμε χαμηλότερες τιμές», όπως τόνισε. «Οι παράγοντες, για τους οποίους ανεβαίνουν οι τιμές είναι πάρα πολλοί», σημείωσε, «αλλά ο βασικός είναι η στάση των ίδιων των καταναλωτών». «Αν δεν συνειδητοποιήσουμε ότι πρέπει να αντιδράσουμε», συνέχισε, «είναι πολύ πιθανό οι τιμές να μην πέσουν ποτέ».
Σαν εναλλακτική της «ψήφου εμπιστοσύνης», που δίνουν πολλές φορές οι καταναλωτές στις υψηλές τιμές των σούπερ μάρκετ, ο κ. Κιουτσούκης παρουσίασε τη συμμετοχή στις δράσεις της Φιλαδελφίας, η οποία ήδη έχει κάνει διανομές τροφίμων, που προέρχονται από τους παραγωγούς, ενώ συνδράμει ώστε να έρθουν σε επαφή οι ίδιοι οι παραγωγοί με τους καταναλωτές. Απώτερος στόχος αυτής της προσπάθειας είναι η εφαρμογή του συνεργατισμού στην πράξη, αλλά και να γνωρίσουν οι καταναλωτές την τεράστια ψαλίδα που υπάρχει μεταξύ τιμής παραγωγού και τιμής ραφιού.
Συντάκτης:Θωμάς Σταμούλης
e-mail: paratiritis.stamoulis@gmail.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Η Φιλαδελφία παρακαλεί τους αναγνώστες της να σχολιάζουν χρησιμοποιώντας μόνο ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ χαρακτήρες και να μη χρησιμοποιούν ύβρεις και μειωτικούς χαρακτηρισμούς.