διανομή
Τόπος : στο χώρο παζάρι Κομοτηνής πίσω από το Κολυμβητήριο
στα τηλ
6944 243617,
6970 965799,
6937 427586
ή
philadelpheia@gmail.com
www.philadelpheia.blogspot.gr
μια αυτόνομη Οργάνωση προσώπων τα οποία συνδέονται αυτόβουλα, εθελούσια, εθελοντικά
ΔΙΑΔΩΣΤΕ
Κ Ο Ι Ν Ο Π Ο Ι Η Σ Τ Ε
Π Ρ Ο Ω Θ Η Σ Τ Ε
Π Ρ Ο Σ Κ Α Λ Ε Σ Τ Ε ! ! !
Παρασκευή, 16 Νοεμβρίου
ώρα
: μετά τις 1 το
μεσημέριΤόπος : στο χώρο παζάρι Κομοτηνής πίσω από το Κολυμβητήριο
με επιπλέον προϊόντα
:
- αντίδια,
- σγουρή σαλάτα,
- μαρούλια,
- ραπανάκια,
- παντζάρι κόκκινο υπέροχο
- φακές
- φασόλια 1,75€, ρεβίθια 2€, πατάτες 0,40€,
ρύζι 1€ καρολίνα, κίτρινο, καστανό,
ελάτε να κάνετε τις ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ σας εξαιρετικά
Παρθένο ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ, κορυφαία ΦΕΤΑ
Σ Υ Μ
Φ Ω Ν Ε Ι Τ Ε ; ; ;
Τηλεφωνήστεστα τηλ
6944 243617,
6970 965799,
6937 427586
ή
philadelpheia@gmail.com
www.philadelpheia.blogspot.gr
μια αυτόνομη Οργάνωση προσώπων τα οποία συνδέονται αυτόβουλα, εθελούσια, εθελοντικά
Α. επιλέγουμε αυστηρά τον κατάλληλο παραγωγό,
με κριτήρια:
ΠΟΙΟΤΙΚΑ,
ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑΣ,
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΑ,
ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ,
ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΗΣ,
ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΣΜΟΥ,
ΠΡΟΚΟΠΗΣ
Β. συγκεντρώνουμε ΠΡΟπαραγγελλίες και
βοηθούμε στην προκομμένη σχέση της οικογένειας με την εποχικότητα, τον
προγραμματισμό των αναγκών και τη σωστή διαχείριση του πορτοφολιού του
νοικοκυριού, με σκληρή διαπραγμάτευση για δίκαιες τιμές
Γ. είμαστε ΟΛΟΙ σημαντικοί και σπουδαίοι,
καθοριστικοί, ανεξάρτητα από την οικονομική και κοινωνική μας θέση. Καθημερινά
ψηφίζουμε με το πιρούνι μας, με τις επιλογές μας, με την αδιαφορία μας,
τι γεωργία,
τι ανάπτυξη,
τι εξέλιξη και
τι κόσμος θα υπάρξει
αύριο.
Ας πάρει ο καθένας μας
την ευθύνη που του αντιστοιχεί.
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ...
Στον αγώνα της ζωής είμαστε όλοι μαζί!
Ευχαριστούμε που Παραγγέλλετε
ΕΠΩΝΥΜΑ, και που Βοηθάτε
αναλαμβάνοντας να δηλώσετε
κάποιες παραγγελίες ηλικιωμένων της γειτονιάς σας
Φιλαδελφία
στηρίζουμε την οικογένεια
με αλληλεγγύη, με συνεργατισμό
με αλληλεγγύη, με συνεργατισμό
Κ Ο Ι Ν Ο Π Ο Ι Η Σ Τ Ε
Π Ρ Ο Ω Θ Η Σ Τ Ε
Π Ρ Ο Σ Κ Α Λ Ε Σ Τ Ε ! ! !
Είναι ενεργοί πολίτες που με συνεργασία, σύστημα και προσεκτικά,
ενεργούν για την δημιουργία συνείδησης συνεργασίας, προσφοράς και αλληλεγγύης
στον τόπο μας. Πρόκειται για ένα διαφορετικό τρόπο της επιχειρηματικής
δραστηριότητας, που επικεντρώνεται στην ανθρώπινη ανάγκη, και όχι στην ανθρώπινη
απληστία, τον ευδαιμονισμό. Αυτό είναι το κίνημα της «Φιλαδελφίας» που εδώ και
ένα χρόνο περίπου δραστηριοποιείται και στην πόλη μας στηριζόμενο στην
συνεργατικότητα, που αποτελεί το ισχυρότερο αντίδοτο σε περιόδους κρίσης. Το
2012 έχει χαρακτηρισθεί από τον ΟΗΕ Διεθνές Έτος Συνεργατισμού και η χώρα μας
αντιμετωπίζει μια πρωτοφανή κρίση.
Μέσω της σελίδας που διατηρεί η «Φιλαδελφία» τα μέλη της ενημερώνουν
τι προϊόντα θέλουν να προμηθευτούν και ταυτόχρονα από πλευράς της γίνεται μια
ανοικτή πρόσκληση προς τους παραγωγούς όλης της Ελλάδας, αλλά και τους ντόπιους
μέσω της οποίας ζητούνται από τους παραγωγούς πληροφορίες για τα είδη παραγωγής
και τις πιστοποιήσεις που έχουν καθώς και τις διαθέσιμες ποσότητες προϊόντων.
«Ουσιαστικά κάνουμε μια ζωντανή έρευνα αγοράς σε αυτά που μας ζητούν τα μέλη
μας. Ερχόμαστε σε διαπραγμάτευση με τους παραγωγούς. Παίρνουμε πληροφορίες για
τους παραγωγούς όπως επίσης και μέσα από το Δίκτυο που αφορά 36 πόλεις με τις
οποίες είμαστε σε συνεργασία και δημιουργούμε κατά κάποιο τρόπο μια μαύρη λίστα
παραγωγών που δεν είναι σωστοί στις συναλλαγές τους. Ταυτόχρονα συνεργαζόμαστε
με πόλεις, όπως η Λάρισα, η Ξάνθη η Δράμα η Χρυσούπολη, όπου στέλνουμε εμείς
προϊόντα από παραγωγούς ντόπιους με τους οποίους έχουμε συνεργαστεί και το ίδιο
γίνεται και από την πλευρά τους. Μας πήραν από τη Σκιάθο, από δήμους της Αθήνας
να μας ζητήσουν προϊόντα που έχουμε διακινήσει. Πέρσι διακινήσαμε το μέλι του
τοπικού Συνεταιρισμού και φέτος όταν απευθυνθήκαμε μας είπαν ότι δεν έχουν
καθόλου και ότι το έχουν διαθέσει σε άλλες πόλεις. Αυτό σημαίνει ότι όσοι
παραγωγοί εμπλέκονται με το κίνημα στη διαδικασία της άμεσης σχέσης με τις
οικογένειες και τα νοικοκυριά προχωράνε μπροστά εξαιτίας της προκομένης
διαδικασίας που προτείνουμε. Εμείς θέλουμε ο παραγωγός να κόβει αποδείξεις, να
έχει βιβλίο εσόδων εξόδων κάτι που από του χρόνου θα είναι υποχρεωτικό για
όλους. Έτσι ο παραγωγός μπαίνει σε μια διαδικασία προκοπής και με τις
προπαραγγελίες του δίνεται η δυνατότητα να έχει μια ασφάλεια ότι αυτά που θα
παράξει σε τοπικό επίπεδο θα απορροφηθούν».
Μεγάλη σημασία για τη «Φιλαδελφία» έχει για ίδιος ο παραγωγός να
εμπορεύεται τα δικά του προϊόντα και όχι άλλων παραγωγών. «Εμάς μας ενδιαφέρει»,
λέει ο κ. Κιουτσούκης, «η διαπραγμάτευση τα τιμής και όχι η συνεργασία με τον
παραγωγό. Τον τελευταίο καιρό πολλά λέγονται για να γίνει παζάρι παραγωγών.
Εμείς δεν διαφωνούμε όμως θέλει μεγάλη προσοχή. γιατί πρέπει να υπάρχει
καταναλωτική συνείδηση. Δεν μπορώ να αγοράζω ενάμισι ευρώ από τον παραγωγό ένα
προϊόν όταν το έχει ο μανάβης 1,20. Πρέπει να απαιτώ τιμή παραγωγού, οποίος όμως
πρέπει να έχει και αυτός την κουλτούρα ότι. όταν πουλά, πουλά στην τιμή του
παραγωγού και όχι σε τιμή ίδια με το μανάβη, ο οποίος έχει να πληρώσει ρεύμα,
ΤΕΒΕ, υπαλλήλους, όλα τα έξοδα μιας οποιασδήποτε επιχείρησης. Είναι πολύ
σημαντικό για εμάς το κομμάτι της διαπραγμάτευσης, όπως και η ποιοτική εξέταση
της παραγωγής κάθε παραγωγού, τα πιστοποιητικά του, η νομιμότητά του, αν έχει
άδεια από την περιφέρεια, αν έχει αποδείξεις. Αν δεν τα έχει αυτά δεν μπορεί να
γίνει παζάρι προϊόντων. Είναι πολύ σημαντικό αυτό, γιατί υπάρχουν πάρα πολλοί
που είναι έτοιμοι να σκυλεύσουν τη σχέση εμπιστοσύνης μεταξύ παραγωγού και
καταναλωτή, είτε είναι πολυεθνικές είτε αεριτζήδες είτε άνθρωποι που καραδοκούν
στο να αποτύχει αυτή η σχέση είτε κάποιοι πονηροί, οι οποίοι όταν καταφέρουν να
μπουν σε ένα παζάρι παραγωγών ,θα μπορούν να πουλούν οτιδήποτε σε οποιαδήποτε
τιμή. Προσδοκούμε αυτή η σχέση εμπιστοσύνης να αποδώσει τα αποτελέσματα και για
τον καταναλωτή και για τον παραγωγό, όπως είναι οι λεγόμενες αγορές παραγωγών,
οι οποίες όμως για να φθάσουμε εκεί δεν γίνονται τεχνητά, αλλά απαιτούν οι
παραγωγοί να πουλάνε σε τιμή παραγωγού και οι καταναλωτές να έχουν την
καταναλωτική συνείδηση, προγραμματισμό και διαχείριση του νοικοκυριού τους για
να επιλέγουν σωστά. Διαφορετικά δημιουργούμε τέτοιες συνθήκες για να
εκμεταλλεύονται κάποιοι τα νοικοκυριά, οι οποίοι δεν νοιάζονται για τη σχέση
παραγωγού και καταναλωτή».






