Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2013

Λαϊκατζήδες, Πλανόδιοι, Θεσμικοί, Οικονομικοί Παράγοντες, Τοπικές Αρχές

Λαϊκατζήδες, Πλανόδιοι, Θεσμικοί, Οικονομικοί Παράγοντες, Τοπικές Αρχές
Είναι πλέον φανερό ότι οι λαϊκατζίδες και πολλοί Θεσμικοί και Οικονομικοί Παράγοντες, είναι αδιάφοροι έως εχθρικοί στην πρακτική μας, στο δικό μας σχεδιασμό, (ΕΡΕΥΝΑ-ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ), Οργανωμένη άμεση διάθεση προϊόντων, Ομαδικές παραγγελίες, Ομαδικά-Κοινοτικά Υποστηριζόμενη Παραραγωγή (CSF, community supported farming - production).
Επιθυμούν και είναι εθισμένοι-επαναπαυμένοι, και πολλοί ΒΟΛΕΜΕΝΟΙ, στον αεριτζίδικο και μαυραγορίτικο σε πολλές περιπτώσεις τρόπο διακίνησης των αγροτικών και άλλων προϊόντων.

Ενώ εμείς μιλάμε για επώνυμο - ΠΡΟΚΟΜΜΕΝΟ παραγωγό και χτίσιμο εμπιστοσύνης μεταξύ παραγωγού - οικογένειας, για παραγωγό-φροντιστή του περιβάλλοντος,
ΑΥΤΟΙ, κάνουν το πάν για να αποφύγουν, να σαμποτάρουν
- την απόδειξη (φορολογική, ταυτοπροσωπία, πιστοποίηση, ιχνηλασιμότητα, κοστολόγηση, τιμολόγηση, αναγνωρισιμότητα),
- τη διαπραγμάτευση,
- την ΟΜΑΔΙΚΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΜΕΝΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ (Κοινοτικά Υποστηριζόμενη Γεωργία CSF, community supported farming - production)
- την εκπαίδευση ΟΛΗΣ της οικογένειας ως τοπικής κοινότητας, της τοπικής κοινότητας ως ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ, στην εποχικότητα, την τοπικότητα, την οικοΑυτάρκεια, την παραδοσιακή τοπική γαστρονομία, την ορθολογική διαχείρηση των πόρων.

Η έννοια της κοινότητας, του κοινοτισμού, αφαιρεί από τους "ΕΧΩ" τη δυνατότητα να αποθρασσύνονται απέναντι στους "ΘΕΛΩ",
Ταυτόχρονα ενθαρρύνει το συνεργατισμό, τη συνεργασία, την προσφορά, την αλληλεγγύη, τις ομάδες παραγωγών, τη πιστοποίηση της παραγωγής, τη προστασία του περιβάλλοντος.


Το άλλο θέμα που προκύπτει είναι ότι, οι παραγωγοί που έχουν ή τους προτρέπουμε να αποκτήσουν "άδεια πλανόδιου", ή σε περιπτώσεις μεταποίησης να επεκτείνουν την έναρξή τους και σε "υπαίθρια λιανική πώληση", ΔΕΝ είναι εξοικειωμένοι σε
- άμεση διάθεση προϊόντων,
- στην επαφή με την οικογένεια, το χρήστη του προϊόντος
- στη διαλογή των προϊόντων (άποντα, εβγάλματα, αδρανή υλικά, σάπια, ισομεγέθη, τεμάχια ανά κιλό, κατηγορίες, ταξινόμηση)
- αποθήκευση
- μεταφορά
- συκευασία
- κοστολόγηση (διαμόρφωση συνθηκών ορθολογικής ενδοεπιχειρηματικής διαχείρησης, δικής τους εκμετάλευσης, εισροές-εκροές, έσοδα-έξοδα, εποχικότητα)
- τιμολόγηση (διαφάνεια στη διαμόρφωση ΔΙΚΑΙΑΣ τελικής τιμής)
- αναζήτηση, επιδίωξη, και υποστήριξη μεσομακροχρόνιων ΣΧΕΣΕΩΝ εμπιστοσύνης, αλληλεγγύης, αλληλοεκπαίδευσης  (ΑΥΤΟ ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΙΑ)
με αποτέλεσμα να επικρατούν στη συμπεριφορά τους
- η πονηριά
- η ανασφάλεια
- ο καιροσκοπισμός

Συνοπτικά αναφέρουμε ότι
- "αδεια σταθερού σημείου" ΔΕΝ δικαιούνται οι λαϊκατζήδες, επίσης
- άλλο άδεια πλανόδιου,
- άλλο άδεια λαϊκής
- άλλο "άδεια σταθερού σημείου"
Στη "Φιλαδελφία" από την αρχή αποφύγαμε να λειτουργούμε με την ανοχή ή εγκριση του Δήμου "χαριστικά", φροντίζοντας να πληρώνουν οι παραγωγοί "άδεια σταθερού σημείου", που δικαιούται ΝΟΜΙΜΑ κάθε παραγωγός που έχει άδεια πλανόδιου, σε όποιοδήποτε Δήμο στην ΧΩΡΑ ! ! !
μάλιστα διευκολύναμε τον παραγωγό αναμβάνοντας να διεκπεραιώσουμε την τυπική διαδικασία (παράβολα, ουρές, ταμεία κλπ)
μαλιστα κάποιοι παραγωγοί που τους διακόψαμε λόγω
- καταγγελιών -μελών μας για θέματα ποιότητας,
- καταγγελιών -μελών μας για θέματα ζύγισης
- καταγγελιών -μελών μας θέματα αποδείξεων
- κακής συμπεριφοράς στη διαδικασία διανομών
- ασυμφωνίας στη διαπραγμάτευση
- νομικών και διαδικαστικών κωλλυμάτων,
μας την είπαν ότι χρηματιζόμαστε, αφού απαιτούμε να πληρώνουν αυτοί τα τέλη "σταθερού σημείου", και τα έξοδα αποστολής SMS ! ! !
Λύση όταν οι ΤΟΠΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ, οι ΘΕΣΜΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ, είναι επιρρεπείς σε πιέσεις αεριτζήδων είναι :
- η ταξινόμηση και ΔΙΑΘΕΣΗ παραγγελιών σε γειτονιές ("Η Φιλαδελφία της Γειτονιάς")
- η αξιοποίηση του νομικού πλαισίου περί πλανόδιου
- η εξάντληση κάθε διαπραγματευτικής προσπάθειας για την ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗ και εκπαίδευση των τοπικών αρχών, και της τοπικής κοινωνίας για συμπεριφορά τους ως τοπικής κοινότητας με ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ, πολιτική υπευθυνότητα και ειλικρίνεια, μακρυά από μικροκομματικές σκοπιμότητες, ψηφοθηρικές ισορροπίες,
- η ανάδειξη του πλεονεκτήματος της τοπικής ανάπτυξης αφού το περιθώριο της διαπραγμάτευσης ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ, γυρνάει, γεννάει, στη τοπική οικονομία, ΝΟΜΙΜΟΤΑΤΑ,
- η πλήρης ρήξη και καταγγελία - διάκριση των τοπικών αρχών και παραγόντων ώστε να πάρουν θέση τι είδους ανάπτυξη, κοινωνία, περιβάλλον, πρεσβεύουν και να εκτεθούν ανοιχτά.
- η δημοσιοποίηση σε περιφερειακό - εθνικό επίπεδο των θέσεών τους ωστε να τύχουν πανελλαδικής καταγγελίας από όλες τις πρωτοβουλίες.
- η ανάδειξη της ανάγκης στήριξης της Εθνικής και Περιφερειακής Οικονομίας, κοινωνικής συνοχής, του κοινωνικού ιστού,  κοινωνικής υποδομής και πρόνοια.
Οι βασικότεροι άξονες της συνεργατικής κοινωνικής πολιτικής, µε την ευρύτερη έννοια του όρου, είναι η αύξηση του εθνικού προϊόντος, η αναδιανομή του εισοδήματος και του πλούτου, η περιφερειακή ανάπτυξη και η προώθηση προγραμμάτων κοινωνικού χαρακτήρα, κοινωφέλειας.
 
πρέπει να ΠΕΣΟΥΝ
οι Τ Ι Μ Ε Σ ! ! !
τέρμα οι ΦΟΥΣΚΕΣ ! ! !
ΤΕΛΟΣ !

Π α ρ α γ ω γ ή
ή
ΘΑΝΑΤΟΣ ! ! !

Χωρίς πραγματική παραγωγή δεν μπορεί να υπάρξει πραγματική οικονομία. 
χρειάζεται
- ο "ΘΕΛΩ"
- ο "ΕΧΩ"
- όταν ο "ΘΕΛΩ" κανει οικονομική ΣΥΝΑΛΛΑΓΗ με τον "ΕΧΩ" τότε ΜΟΝΟ υπάρχει οικονομία.
- Όταν απλά κοιττάζονται, ΔΕΝ υπάρχει οικονομία, ΜΟΝΟ στοκ, και μαυραγορίτες-αεριτζήδες.
- Όταν ο "ΕΧΩ" παράγει,
ΤΟΤΕ, τα χρήματα ξαναγυρίζουν στην οικονομία,
ΤΟΤΕ, περισσότεροι "ΘΕΛΩ" εργαζόμενοι, επιδιώκουν συναλλαγές.
- Όταν ο "ΕΧΩ" εισάγει, τότε τα χρήματα ΧΑΝΟΝΤΑΙ ! ! !
κόβεται το νήμα, η οικονομία γίνεται ΕΙΚΟΝΙΚΗ, ή ΦΟΥΣΚΑ

- ΧΩΡΙΣ οικονομία, 
- ΧΩΡΙΣ συναλλαγές, 
- ΧΩΡΙΣ παραγωγή, 
- ΧΩΡΙΣ εργαζόμενους,
- ΧΩΡΙΣ τους "ΘΕΛΩ"
- ΧΩΡΙΣ εξωστρέφεια
ΔΕΝ μπορεί να υπάρξουν πόροι για το κράτος. 
- ΜΟΝΟ αεριτζήδες,
- ΜΟΝΟ μαυραγορίτες, φακελάκια, λαδιάρηδες, εισφοροδιαφυγή, φοροδιαφυγή, 
- ΜΟΝΟ κατάθλιψη, καναπεδιά, ανεργία, αδράνεια.
Αυτή την απλή αλήθεια ΠΟΙΟΣ θα την διαχειριστεί ?

Σ Υ Ν Ε Ρ Γ Α Τ Ι Σ Μ Ο Σ
με συνεργασία, σύστημα και προσεκτικά, ενεργούμε, για την δημιουργία συνείδησης συνεργασίας, προσφοράς και αλληλεγγύης στον τόπο μας. 
Πρόκειται για ένα διαφορετικό τρόπο της επιχειρηματικής δραστηριότητας, που επικεντρώνεται στην ανθρώπινη ανάγκη, και όχι στην ανθρώπινη απληστία, τον ευδαιμονισμό.
Η αναβίωση του ΚΟΙΝΟΤΙΣΜΟΥ αρχαία και σύγχρονη ελληνική παράδοση που βίαια με διατάγματα και απαλλοτριώσεις, καταργήθηκε  το 1870 - 1880 από τους αντιβασιλείς του Όθωνα. 


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Φιλαδελφία παρακαλεί τους αναγνώστες της να σχολιάζουν χρησιμοποιώντας μόνο ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ χαρακτήρες και να μη χρησιμοποιούν ύβρεις και μειωτικούς χαρακτηρισμούς.