Στη Ξάνθη, ΔΕΝ μας κυνηγάει ο Εμπορικός Σύλλογος ΞΑΝΘΗΣ ούτε η Ομοσπονδία Επαγγελματιών Ξανθης, ουτε μας συκοφαντεί - ψευδολογεί ο πρώην ΠΡΟΕΔΡΟΣ. 
Στη Κομοτηνή ? ? ?
- ΠΟΥ διακρίνετε κατάχρηση;
- ποιός σοβαρος λόγος σας εμποδίζει να λύσετε απορίες, παρανοήσεις σε απευθείας και άμεση τηλεφωνική ή ζωντανή επικοινωνία;
- είναι δέον να αρκείστε στην προσωπική συκοφάντιση ενός θέματος που προφανώς δεν κατανοείτε ;
- σας δώσαμε δείγματα παράνομης δραστηριότητας ή κατάχρησης στο παρελθόν;
Καλή δύναμη και καλή ΦΩΤΙΣΗ ας έχουμε, έχει ο Θεός !
Η πρωτοβουλία μας λοιπόν Σ Υ Ν Ε Χ Ι Ζ Ε Τ Α Ι - ΕΞΑΠΛΩΝΕΤΑΙ με στόχο να ικανοποιήσει βασικές ανάγκες των οικογενειών της τοπικής μας κοινωνίας που βιώνουν τη δυσχέρεια της οικονομικής κρίσης αλλά και να υπενθυμίσει στους συμπολίτες ότι η αλληλεγγύη είναι ο δρόμος για την διέξοδο από τις τρομακτικές επιπτώσεις της κρίσης στην καθημερινότητα όλων μας.
Δεν έχει σκοπό να ανταγωνιστεί τους ντόπιους επαγγελματίες-συμπολίτες μας που χειμάζονται επίσης από τον κρίση και είναι φθηνότεροι από τα μεγάλα μάρκετ,
αλλά να δημιουργήσει μια παρέμβαση στην αγορά που διαμορφώνεται κυρίως από ολιπωλιακές πρακτικές μεγάλων αλυσίδων, ώστε τα βασικά είδη διατροφής να διατηρούν λογικές τιμές.
ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΕΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ,
ΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΠΡΟΚΟΠΗ
ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ - ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑ - ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΣΜΟΣ
Έχει ο Θεός !
http://
Στη Κομοτηνή ? ? ?
- ΠΟΥ διακρίνετε κατάχρηση;
- ποιός σοβαρος λόγος σας εμποδίζει να λύσετε απορίες, παρανοήσεις σε απευθείας και άμεση τηλεφωνική ή ζωντανή επικοινωνία;
- είναι δέον να αρκείστε στην προσωπική συκοφάντιση ενός θέματος που προφανώς δεν κατανοείτε ;
- σας δώσαμε δείγματα παράνομης δραστηριότητας ή κατάχρησης στο παρελθόν;
Καλή δύναμη και καλή ΦΩΤΙΣΗ ας έχουμε, έχει ο Θεός !
Κι αν δεν μπορείς να κάμεις
την ζωή σου όπως την θέλεις,
τούτο προσπάθησε τουλάχιστον
όσο μπορείς: μην την εξευτελίζεις
μες στην πολλή συνάφεια του κόσμου,
μες στες πολλές κινήσεις κι ομιλίες. (Καβάφης)
 ΚΥΡΙΑΚΗ 2 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ - ΞΑΝΘΗ
Διανομή αγροτικών προϊόντων στην Ξάνθη σε τιμές παραγωγού
Διανομή αγροτικών προϊόντων στην Ξάνθη σε τιμές παραγωγού
Με πρωτοβουλία της Κίνησης Ενεργών Πολιτών Ξάνθης
Διανομή ελαιολάδου απευθείας από παραγωγούς του Πύργου και πατάτας από παραγωγούς της Άνω Βροντούς, πρόκειται να πραγματοποιηθεί την Κυριακή 2 Δεκεμβρίου στην Ξάνθη με πρωτοβουλία της Κίνησης Ενεργών Πολιτών Ξάνθης. Η διανομή, αυτή τη φορά, θα γίνει στην είσοδο του δημοτικού κολυμβητηρίου για την καλύτερη διευκόλυνση των πολιτών από τις 9.30 το πρωί και μέχρι τις 2 μ.μ.
Ελαιόλαδο, Πατάτες
Έχουν γίνει ήδη οι απαραίτητες επαφές για την παράδοση χωρίς μεσάζοντες για αλεύρι, ρύζι, φακές και φασόλια, με βάση τα αιτήματα των πολιτών στην ιστοσελίδα της Κίνησης.
Διευκρινίζεται ότι θα υπάρχουν επαρκείς ποσότητες για όλους όσους δεν έχουν προσβαση στον διαδύκτυο ή δεν γνώριζαν για την παράδοση ή επιθυμούν παραπάνω ποσότητες από αυτές που παρήγγειλαν. Επιβάλλεται όμως για όλους τους υπόλοιπους να δώσουν τις παραγγελίες τους ηλεκτρονικά ώστε να βοηθήσουν τους παραγωγούς να έχουν εικόνα της ζήτησης.
Διανομή ελαιολάδου απευθείας από παραγωγούς του Πύργου και πατάτας από παραγωγούς της Άνω Βροντούς, πρόκειται να πραγματοποιηθεί την Κυριακή 2 Δεκεμβρίου στην Ξάνθη με πρωτοβουλία της Κίνησης Ενεργών Πολιτών Ξάνθης. Η διανομή, αυτή τη φορά, θα γίνει στην είσοδο του δημοτικού κολυμβητηρίου για την καλύτερη διευκόλυνση των πολιτών από τις 9.30 το πρωί και μέχρι τις 2 μ.μ.
Ελαιόλαδο, Πατάτες
Έχουν γίνει ήδη οι απαραίτητες επαφές για την παράδοση χωρίς μεσάζοντες για αλεύρι, ρύζι, φακές και φασόλια, με βάση τα αιτήματα των πολιτών στην ιστοσελίδα της Κίνησης.
Διευκρινίζεται ότι θα υπάρχουν επαρκείς ποσότητες για όλους όσους δεν έχουν προσβαση στον διαδύκτυο ή δεν γνώριζαν για την παράδοση ή επιθυμούν παραπάνω ποσότητες από αυτές που παρήγγειλαν. Επιβάλλεται όμως για όλους τους υπόλοιπους να δώσουν τις παραγγελίες τους ηλεκτρονικά ώστε να βοηθήσουν τους παραγωγούς να έχουν εικόνα της ζήτησης.
Η πρωτοβουλία μας λοιπόν Σ Υ Ν Ε Χ Ι Ζ Ε Τ Α Ι - ΕΞΑΠΛΩΝΕΤΑΙ με στόχο να ικανοποιήσει βασικές ανάγκες των οικογενειών της τοπικής μας κοινωνίας που βιώνουν τη δυσχέρεια της οικονομικής κρίσης αλλά και να υπενθυμίσει στους συμπολίτες ότι η αλληλεγγύη είναι ο δρόμος για την διέξοδο από τις τρομακτικές επιπτώσεις της κρίσης στην καθημερινότητα όλων μας.
Δεν έχει σκοπό να ανταγωνιστεί τους ντόπιους επαγγελματίες-συμπολίτες μας που χειμάζονται επίσης από τον κρίση και είναι φθηνότεροι από τα μεγάλα μάρκετ,
αλλά να δημιουργήσει μια παρέμβαση στην αγορά που διαμορφώνεται κυρίως από ολιπωλιακές πρακτικές μεγάλων αλυσίδων, ώστε τα βασικά είδη διατροφής να διατηρούν λογικές τιμές.
ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΕΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ,
ΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΠΡΟΚΟΠΗ
ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ - ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑ - ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΣΜΟΣ
Έχει ο Θεός !
http://
 

 






 Είναι ενεργοί πολίτες που με συνεργασία, σύστημα και προσεκτικά, 
ενεργούν για την δημιουργία συνείδησης συνεργασίας, προσφοράς και αλληλεγγύης 
στον τόπο μας. Πρόκειται για ένα διαφορετικό τρόπο της επιχειρηματικής 
δραστηριότητας, που επικεντρώνεται στην ανθρώπινη ανάγκη, και όχι στην ανθρώπινη 
απληστία, τον ευδαιμονισμό. Αυτό είναι το κίνημα της «Φιλαδελφίας» που εδώ και 
ένα χρόνο περίπου δραστηριοποιείται και στην πόλη μας στηριζόμενο στην 
συνεργατικότητα, που αποτελεί το ισχυρότερο αντίδοτο σε περιόδους κρίσης. Το 
2012 έχει χαρακτηρισθεί από τον ΟΗΕ Διεθνές Έτος Συνεργατισμού και η χώρα μας 
αντιμετωπίζει μια πρωτοφανή κρίση.
Είναι ενεργοί πολίτες που με συνεργασία, σύστημα και προσεκτικά, 
ενεργούν για την δημιουργία συνείδησης συνεργασίας, προσφοράς και αλληλεγγύης 
στον τόπο μας. Πρόκειται για ένα διαφορετικό τρόπο της επιχειρηματικής 
δραστηριότητας, που επικεντρώνεται στην ανθρώπινη ανάγκη, και όχι στην ανθρώπινη 
απληστία, τον ευδαιμονισμό. Αυτό είναι το κίνημα της «Φιλαδελφίας» που εδώ και 
ένα χρόνο περίπου δραστηριοποιείται και στην πόλη μας στηριζόμενο στην 
συνεργατικότητα, που αποτελεί το ισχυρότερο αντίδοτο σε περιόδους κρίσης. Το 
2012 έχει χαρακτηρισθεί από τον ΟΗΕ Διεθνές Έτος Συνεργατισμού και η χώρα μας 
αντιμετωπίζει μια πρωτοφανή κρίση. Μέσω της σελίδας που διατηρεί η «Φιλαδελφία» τα μέλη της ενημερώνουν 
τι προϊόντα θέλουν να προμηθευτούν και ταυτόχρονα από πλευράς της γίνεται μια 
ανοικτή πρόσκληση προς τους παραγωγούς όλης της Ελλάδας, αλλά και τους ντόπιους 
μέσω της οποίας ζητούνται από τους παραγωγούς πληροφορίες για τα είδη παραγωγής 
και τις πιστοποιήσεις που έχουν καθώς και τις διαθέσιμες ποσότητες προϊόντων. 
«Ουσιαστικά κάνουμε μια ζωντανή έρευνα αγοράς σε αυτά που μας ζητούν τα μέλη 
μας. Ερχόμαστε σε διαπραγμάτευση με τους παραγωγούς. Παίρνουμε πληροφορίες για 
τους παραγωγούς όπως επίσης και μέσα από το Δίκτυο που αφορά 36 πόλεις με τις 
οποίες είμαστε σε συνεργασία και δημιουργούμε κατά κάποιο τρόπο μια μαύρη λίστα 
παραγωγών που δεν είναι σωστοί στις συναλλαγές τους. Ταυτόχρονα συνεργαζόμαστε 
με πόλεις, όπως η Λάρισα, η Ξάνθη η Δράμα η Χρυσούπολη, όπου στέλνουμε εμείς 
προϊόντα από παραγωγούς ντόπιους με τους οποίους έχουμε συνεργαστεί και το ίδιο 
γίνεται και από την πλευρά τους. Μας πήραν από τη Σκιάθο, από δήμους της Αθήνας 
να μας ζητήσουν προϊόντα που έχουμε διακινήσει. Πέρσι διακινήσαμε το μέλι του 
τοπικού Συνεταιρισμού και φέτος όταν απευθυνθήκαμε μας είπαν ότι δεν έχουν 
καθόλου και ότι το έχουν διαθέσει σε άλλες πόλεις. Αυτό σημαίνει ότι όσοι 
παραγωγοί εμπλέκονται με το κίνημα στη διαδικασία της άμεσης σχέσης με τις 
οικογένειες και τα νοικοκυριά προχωράνε μπροστά εξαιτίας της προκομένης 
διαδικασίας που προτείνουμε. Εμείς θέλουμε ο παραγωγός να κόβει αποδείξεις, να 
έχει βιβλίο εσόδων εξόδων κάτι που από του χρόνου θα είναι υποχρεωτικό για 
όλους. Έτσι ο παραγωγός μπαίνει σε μια διαδικασία προκοπής και με τις 
προπαραγγελίες του δίνεται η δυνατότητα να έχει μια ασφάλεια ότι αυτά που θα 
παράξει σε τοπικό επίπεδο θα απορροφηθούν».
Μέσω της σελίδας που διατηρεί η «Φιλαδελφία» τα μέλη της ενημερώνουν 
τι προϊόντα θέλουν να προμηθευτούν και ταυτόχρονα από πλευράς της γίνεται μια 
ανοικτή πρόσκληση προς τους παραγωγούς όλης της Ελλάδας, αλλά και τους ντόπιους 
μέσω της οποίας ζητούνται από τους παραγωγούς πληροφορίες για τα είδη παραγωγής 
και τις πιστοποιήσεις που έχουν καθώς και τις διαθέσιμες ποσότητες προϊόντων. 
«Ουσιαστικά κάνουμε μια ζωντανή έρευνα αγοράς σε αυτά που μας ζητούν τα μέλη 
μας. Ερχόμαστε σε διαπραγμάτευση με τους παραγωγούς. Παίρνουμε πληροφορίες για 
τους παραγωγούς όπως επίσης και μέσα από το Δίκτυο που αφορά 36 πόλεις με τις 
οποίες είμαστε σε συνεργασία και δημιουργούμε κατά κάποιο τρόπο μια μαύρη λίστα 
παραγωγών που δεν είναι σωστοί στις συναλλαγές τους. Ταυτόχρονα συνεργαζόμαστε 
με πόλεις, όπως η Λάρισα, η Ξάνθη η Δράμα η Χρυσούπολη, όπου στέλνουμε εμείς 
προϊόντα από παραγωγούς ντόπιους με τους οποίους έχουμε συνεργαστεί και το ίδιο 
γίνεται και από την πλευρά τους. Μας πήραν από τη Σκιάθο, από δήμους της Αθήνας 
να μας ζητήσουν προϊόντα που έχουμε διακινήσει. Πέρσι διακινήσαμε το μέλι του 
τοπικού Συνεταιρισμού και φέτος όταν απευθυνθήκαμε μας είπαν ότι δεν έχουν 
καθόλου και ότι το έχουν διαθέσει σε άλλες πόλεις. Αυτό σημαίνει ότι όσοι 
παραγωγοί εμπλέκονται με το κίνημα στη διαδικασία της άμεσης σχέσης με τις 
οικογένειες και τα νοικοκυριά προχωράνε μπροστά εξαιτίας της προκομένης 
διαδικασίας που προτείνουμε. Εμείς θέλουμε ο παραγωγός να κόβει αποδείξεις, να 
έχει βιβλίο εσόδων εξόδων κάτι που από του χρόνου θα είναι υποχρεωτικό για 
όλους. Έτσι ο παραγωγός μπαίνει σε μια διαδικασία προκοπής και με τις 
προπαραγγελίες του δίνεται η δυνατότητα να έχει μια ασφάλεια ότι αυτά που θα 
παράξει σε τοπικό επίπεδο θα απορροφηθούν». Μεγάλη σημασία για τη «Φιλαδελφία» έχει για ίδιος ο παραγωγός να 
εμπορεύεται τα δικά του προϊόντα και όχι άλλων παραγωγών. «Εμάς μας ενδιαφέρει», 
λέει ο κ. Κιουτσούκης, «η διαπραγμάτευση τα τιμής και όχι η συνεργασία με τον 
παραγωγό. Τον τελευταίο καιρό πολλά λέγονται για να γίνει παζάρι παραγωγών. 
Εμείς δεν διαφωνούμε όμως θέλει μεγάλη προσοχή. γιατί πρέπει να υπάρχει 
καταναλωτική συνείδηση. Δεν μπορώ να αγοράζω ενάμισι ευρώ από τον παραγωγό ένα 
προϊόν όταν το έχει ο μανάβης 1,20. Πρέπει να απαιτώ τιμή παραγωγού, οποίος όμως 
πρέπει να έχει και αυτός την κουλτούρα ότι. όταν πουλά, πουλά στην τιμή του 
παραγωγού και όχι σε τιμή ίδια με το μανάβη, ο οποίος έχει να πληρώσει ρεύμα, 
ΤΕΒΕ, υπαλλήλους, όλα τα έξοδα μιας οποιασδήποτε επιχείρησης. Είναι πολύ 
σημαντικό για εμάς το κομμάτι της διαπραγμάτευσης, όπως και η ποιοτική εξέταση 
της παραγωγής κάθε παραγωγού, τα πιστοποιητικά του, η νομιμότητά του, αν έχει 
άδεια από την περιφέρεια, αν έχει αποδείξεις. Αν δεν τα έχει αυτά δεν μπορεί να 
γίνει παζάρι προϊόντων. Είναι πολύ σημαντικό αυτό, γιατί υπάρχουν πάρα πολλοί 
που είναι έτοιμοι να σκυλεύσουν τη σχέση εμπιστοσύνης μεταξύ παραγωγού και 
καταναλωτή, είτε είναι πολυεθνικές είτε αεριτζήδες είτε άνθρωποι που καραδοκούν 
στο να αποτύχει αυτή η σχέση είτε κάποιοι πονηροί, οι οποίοι όταν καταφέρουν να 
μπουν σε ένα παζάρι παραγωγών ,θα μπορούν να πουλούν οτιδήποτε σε οποιαδήποτε 
τιμή. Προσδοκούμε αυτή η σχέση εμπιστοσύνης να αποδώσει τα αποτελέσματα και για 
τον καταναλωτή και για τον παραγωγό, όπως είναι οι λεγόμενες αγορές παραγωγών, 
οι οποίες όμως για να φθάσουμε εκεί δεν γίνονται τεχνητά, αλλά απαιτούν οι 
παραγωγοί να πουλάνε σε τιμή παραγωγού και οι καταναλωτές να έχουν την 
καταναλωτική συνείδηση, προγραμματισμό και διαχείριση του νοικοκυριού τους για 
να επιλέγουν σωστά. Διαφορετικά δημιουργούμε τέτοιες συνθήκες για να 
εκμεταλλεύονται κάποιοι τα νοικοκυριά, οι οποίοι δεν νοιάζονται για τη σχέση 
παραγωγού και καταναλωτή».
Μεγάλη σημασία για τη «Φιλαδελφία» έχει για ίδιος ο παραγωγός να 
εμπορεύεται τα δικά του προϊόντα και όχι άλλων παραγωγών. «Εμάς μας ενδιαφέρει», 
λέει ο κ. Κιουτσούκης, «η διαπραγμάτευση τα τιμής και όχι η συνεργασία με τον 
παραγωγό. Τον τελευταίο καιρό πολλά λέγονται για να γίνει παζάρι παραγωγών. 
Εμείς δεν διαφωνούμε όμως θέλει μεγάλη προσοχή. γιατί πρέπει να υπάρχει 
καταναλωτική συνείδηση. Δεν μπορώ να αγοράζω ενάμισι ευρώ από τον παραγωγό ένα 
προϊόν όταν το έχει ο μανάβης 1,20. Πρέπει να απαιτώ τιμή παραγωγού, οποίος όμως 
πρέπει να έχει και αυτός την κουλτούρα ότι. όταν πουλά, πουλά στην τιμή του 
παραγωγού και όχι σε τιμή ίδια με το μανάβη, ο οποίος έχει να πληρώσει ρεύμα, 
ΤΕΒΕ, υπαλλήλους, όλα τα έξοδα μιας οποιασδήποτε επιχείρησης. Είναι πολύ 
σημαντικό για εμάς το κομμάτι της διαπραγμάτευσης, όπως και η ποιοτική εξέταση 
της παραγωγής κάθε παραγωγού, τα πιστοποιητικά του, η νομιμότητά του, αν έχει 
άδεια από την περιφέρεια, αν έχει αποδείξεις. Αν δεν τα έχει αυτά δεν μπορεί να 
γίνει παζάρι προϊόντων. Είναι πολύ σημαντικό αυτό, γιατί υπάρχουν πάρα πολλοί 
που είναι έτοιμοι να σκυλεύσουν τη σχέση εμπιστοσύνης μεταξύ παραγωγού και 
καταναλωτή, είτε είναι πολυεθνικές είτε αεριτζήδες είτε άνθρωποι που καραδοκούν 
στο να αποτύχει αυτή η σχέση είτε κάποιοι πονηροί, οι οποίοι όταν καταφέρουν να 
μπουν σε ένα παζάρι παραγωγών ,θα μπορούν να πουλούν οτιδήποτε σε οποιαδήποτε 
τιμή. Προσδοκούμε αυτή η σχέση εμπιστοσύνης να αποδώσει τα αποτελέσματα και για 
τον καταναλωτή και για τον παραγωγό, όπως είναι οι λεγόμενες αγορές παραγωγών, 
οι οποίες όμως για να φθάσουμε εκεί δεν γίνονται τεχνητά, αλλά απαιτούν οι 
παραγωγοί να πουλάνε σε τιμή παραγωγού και οι καταναλωτές να έχουν την 
καταναλωτική συνείδηση, προγραμματισμό και διαχείριση του νοικοκυριού τους για 
να επιλέγουν σωστά. Διαφορετικά δημιουργούμε τέτοιες συνθήκες για να 
εκμεταλλεύονται κάποιοι τα νοικοκυριά, οι οποίοι δεν νοιάζονται για τη σχέση 
παραγωγού και καταναλωτή».