ΑΥΤΟΟΡΓΑΝΩΣΗ
ΟΜΑΔΕΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Σύμφωνα με τον ελληνικό μύθο, ο πρώτος ανιδιοτελής εθελοντής
ήταν ο Προμηθέας, ο τιτάνας που έκλεψε τη φωτιά από τους θεούς και
την έδωσε στους ανθρώπους και μαζί, τους χάρισε τη γνώση και τις
τέχνες.
Ο Δίας, σαν πατέρας και αρχηγός των θεών, τον τιμώρησε,
στέλνοντας τον Ήφαιστο να τον σταυρώσει στον Καύκασο, κρατώντας
τον εκεί καρφωμένο σε ένα βράχο.
Αιώνες μετά, σύμφωνα πάλι με έναν άλλο μύθο της ελληνικής
μυθολογίας, ένας άλλος μεγάλος εθελοντής, ο ημίθεος Ηρακλής θα τον
απελευθερώσει και μαζί του θα απελευθερώσει πολύτιμες αξίες της
γνώσης για τον άνθρωπο.
Ο μύθος συμβολίζει, ότι η θεμελιακή πηγή της γνώσης οφείλεται
στο αυτόβουλο, στο εθελούσιο, στο αυτεξούσιο, στο εθελοντικό και στην ανιδιοτέλεια.
Διαβάζοντας το μύθο και την προσέγγισή του, κάναμε έναν συνειρμό.
- Ενεργά Πρόσωπα που συναντιούνται, ΣΥΜΜΕΤΈΧΟΥΝ αυτόβουλα, συναναστρέφονται, φιλοξενούν τη σκέψη του ΔΙΠΛΑΝΟΥ τους, προσεγγίζουν ΑΓΑΠΗΤΙΚΑ και υλοποιούν με κοινωνική ευαισθησία και οραματισμό.
- Συνεισφέρουν και καταθέτουν ως ΠΡΟΣΟΝ και εμπλουτισμό της συλλογικότητας, την ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ τους, όχι ως σημαία και περιχαράκωση.
- Βιώνουν την συμπληρωματικότητα, διαπιστώνουν την ΑΝΑΓΚΗ του συνεργατισμού, τα εργαλεία του, τις αρχές και αξίες του.
- Συνεργάζονται αλληλοεκπαιδεύονται, ελεύθερα με στόχους, σέβονται και εισπράττουν την χαρά της ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ της σκέψης, του λόγου του ΔΙΠΑΝΟΥ τους.
- Απολαμβάνουν τον ΠΛΟΥΤΟ της συλλογικότητας, τα οφέλη της ελευθερίας με ΚΑΝΟΝΕΣ.
- Επιχειρούν ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΑ σε χώρους της Τοπικής Οικονομίας με δυνατότητες αξιοποίησης της εθελούσιας συμμετοχής, συνεπείς στις ΑΡΧΕΣ και ΑΞΙΕΣ του Συνεργατισμού ΔΙΕΘΝΩΣ.
Η γνώση που απελευθερώνεται μέσα από ένα οποιοδήποτε πρόγραμμα
"Δράσεων ΠροΣυνεργατικής Αλληλεγγύης", είναι πολύτιμη γιατί έχει να κάνει με το ευ ζην, δεν αποτιμάται σε χρήμα, είναι δώρο από την Φιλαδελφία στα ενεργά ΠΡΟΣΩΠΑ και τις ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ ενεργών πολιτών και ΠΡΟΣΦΟΡΑ στην ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ, το νοικοκυριό την Κοινωνία την Τοπική Οικονομία, το Περιβάλλον.
Η συμμετοχή σε "Δράσεις ΠροΣυνεργατικής Αλληλεγγύης", λειτουργεί ως
εργαλείο διαπαιδαγώγησης και εξοικείωσης των προσώπων, με την
κουλτούρα του ενεργού πολίτη που ενδιαφέρεται για ό, τι συμβαίνει γύρω του, επιδιώκοντας συνειδητά την ενασχόλησή του με τα κοινά, τη συναναστροφή, την αυτόβουλη, εθελούσια, ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ συμμετοχή, τον σεβασμό σε κανόνες, την συνέπεια σε ΔΕΔΟΜΕΝΕΣ αρχές και αξίες, την ΔΡΑΣΗ με ενέργειες συλλογικές, την ανάληψη έργου, την αποδοχή ευθυνών, την συμπληρωματικότητα και ΌΧΙ την ΙδιοΤροπία, την θεωρητική προσέγγιση, την ΑΡΙΣΤΕΙΝΔΗΝ κατανομή ρόλων, την υποβολή, και επιβολή εγωκεντρικών διαδικαστικών ανησυχιών, κομματισμού, εξουσιαστικών τάσεων και θεωρητικών μοντέλων.
Ο ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΣΜΟΣ είναι Ποικιλόμορφος και διαχρονικός.
Δεν είναι μόνο μια πράξη φιλανθρωπίας, ελεημοσύνης και αλληλεγγύης σε εκδηλώσεις έκτακτης ανάγκης, αλλά παράγει και διαδίδει διαρκή αγαθά στον πολιτισμό, στην ΟΙΚΟνομία, στο περιβάλλον και στην κοινωνική μέριμνα.
Οι "Δράσεις ΠροΣυνεργατικής Αλληλεγγύης", εθελοντισμού, σε περίοδο οικονομικής κρίσης, προωθούν με ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ, τις αρχές του αντικαταναλωτισμού, της αυτάρκειας, της ΟΙΚΟτεχνίας, της κοινωνικής συνοχής, της αυτοοργάνωσης, της κοινωνικής αλληλεγγύης, της επαναχρησιμοποίησης, της προστασίας του περιβάλλοντος, του σεβασμού των φυσικών πόρων, και της πολιτιστικής κληρονομιάς.
Το «καταναλώνω άρα υπάρχω», ο ευδαιμονισμός, ήταν σταθερός καθοδηγητής των
τελευταίων χρόνων και πέρασε από γενεά σε γενεά μέσα από την άτυπη
εκπαίδευση της κοινωνίας.
Θέλουμε να μυηθούμε, να μυήσουμε, στη χαρά της προσφοράς του, εθελοντισμού, της συμμετοχής, της κοινωνικής αλληλεγγύης, του ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΣΜΟΥ, να ΕΝΕΡΓΗΣΟΥΜΕ έτσι ώστε να μπορούμε να βελτιώσουμε την ποιότητα ζωής και την καθημερινότητα τόσο των συνανθρώπων μας όσο και τη δική μας.
Ας ξεπεράσουμε ένα συγκεκριμένο τύπο κοινωνικής οργάνωσης (που συνδέθηκε με την αφθονία των προσφερόμενων αγαθών σε όλα τα κοινωνικά στρώματα) και ονομάστηκε καταναλωτική κοινωνία, κι ύστερα να στραφούμε σε ένα άλλο μοντέλο ζωής.
Το να περάσεις από τον ατομικισμό στη συλλογικότητα δεν είναι το ευκολότερο πράγμα.
Η υπερκαταναλωτική συμπεριφορά λειτούργησε σαν σύμβολο κοινωνικής θέσης, αντικαθιστώντας την ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ, την εργασία και το μορφωτικό επίπεδο που ήταν το βασικό στοιχείο κοινωνικής ύπαρξης και αποδοχής του ανθρώπου.
Ξεκινώντας από το χώρο της ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ, τις ανάγκες του νοικοκυριού,τη γειτονιά μας, την ΤΟΠΙΚΗ ΟΙΚΟνομία, μπορούμε να δώσουμε λύσεις όχι μόνο σε κοινωνικά θέματα αλλά και σε περιβαλλοντικά προβλήματα και θέματα πολιτισμού, επιχειρηματικότητας, καινοτομίας, τεχνολογίας.
Σε μια ιδιαίτερα κρίσιμη περίοδο που η Ελληνική κοινωνία πλήττεται από τη φτώχεια και την ανασφάλεια, καλούμαστε να ενισχύσουμε τα αντανακλαστικά μας, την αγαπητική προσέγγιση του ΔΙΠΛΑΝΟΥ, όσον αφορά την περιφρούρηση των κοινωνικών αγαθών.
Τα κοινωνικά αγαθά είναι αυτά που συγχρόνως αποτελούν τις αξίες εκείνες που καθιστούν τον καθένα από μας άνθρωπο, όπως η αλληλεγγύη, οι κανόνες, η επιείκεια στον αδύνατο, η ανοχή, το ΒΗΜΑ στο διαφορετικό, η γενναιοδωρία, η ευμένεια, η καλοσύνη, η αυτενέργεια, το φιλότιμο, η αυταπάρνηση.
Με σύμμαχο την αγρύπνια της σκέψης, σε πείσμα όλων των καιρών σε πείσμα όλων των καταστάσεων, θα μάθουμε να διεκδικούμε την ελπίδα με συναναστροφή.
Οφείλουμε να δώσουμε διέξοδο στο αδιέξοδο ΜΑΖΙ.
- αναγνώριση των προβλημάτων της εποχής τόσο στο κοινωνικό όσο
και στο φυσικό περιβάλλον και η ανάγκη ανάληψης ευθύνης και
δράσης για την επίλυσή τους.
- απόκτηση γνώσεων και κατανόηση εννοιών σχετικών με τον ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΣΜΟ, τον εθελοντισμό, την Τοπική Οικονομία και την κοινωνική αλληλεγγύη.
- προώθηση των αρχών του αντικαταναλωτισμού, της κοινωνικής
συνοχής, της αυτοοργάνωσης, της επαναχρησιμοποίησης, της
προστασίας του περιβάλλοντος και της πολιτιστικής κληρονομιάς.
- δημιουργία προτύπων ήθους και συμπεριφοράς που συνδέονται με
τις βασικές αξίες ζωής οι οποίες πρέπει να ορίζουν την κοινωνική
ζωή των ανθρώπων
- Ενδυνάμωση της έννοιας του ενεργού πολίτη που ενδιαφέρεται για
ό, τι συμβαίνει γύρω του και επιδιώκει συνειδητά την ενασχόληση
του με τα κοινά.
- Ενημέρωση για τη δράση και το έργο εθελοντικών οργανώσεων, συνεργατικής επιχειρηματικότητας.
- Γνωριμία, δικτύωση με διεθνείς και τοπικές εθελοντικές οργανώσεις,
προγράμματα Ε.Ε, ανταλλαγές.
- Στόχοι που συνδέονται με αναζήτηση και ανάπτυξη τρόπων
εργασίας μεθόδων έρευνας ενός προβλήματος( π. χ να συλλέγουμε,
να ταξινομούμε πληροφορίες, να παρουσιάζουμε τα αποτελέσματα
της εργασίας μας δίνοντάς της μορφή κατανοητή και προσιτή για τους συνεργάτες,
τους αναγνώστες ή τους ακροατές).
- Στόχοι που συνδέονται με την ένταξη στην ομάδα (βελτίωση αυτοεικόνας, ενίσχυση προσωπικότητας, ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων, ανάπτυξη κριτικής σκέψης)
- Ανθρώπινες αξίες , κοινωνικά αγαθά.
- Συνεργατικές Αρχές και Αξίες, Εθελοντισμός, δίκτυα κοινωνικής αλληλεγγύης, ΜΚΟ
- Κατηγορίες Εθελοντικών οργανώσεων ΜΚΟ
- Υγεία (γιατροί χωρίς σύνορα, εθελοντική αιμοδοσία, δωρεά
ανθρωπίνων οργάνων)
- περιβάλλον
- Γαστρονομία
- Παραγωγικό Μοντέλο
- Τοπική Οικονομία, Φορείς, Πρόσωπα.
- Δημιουργία ομάδων ΣυνΕργασίας και ΕπιΧειρηματικότητας, φιλοσοφία και στόχοι της καθεμιάς.
------------------------------------------------
Σ Υ Ν Ε Ρ Γ Α Ζ Ο Μ Α Σ Τ Ε
------------------------------------------------
Φιλαδελφία = ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ
- ΑΓΑΠΑΜΕ ΠΟΛΥ
- ΕΝΕΡΓΟΥΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ
- ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΝΟΥ ΜΑΣ ΣΥΝΕΧΩΣ
-------------------------------------------------
ΟΜΑΔΕΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Σύμφωνα με τον ελληνικό μύθο, ο πρώτος ανιδιοτελής εθελοντής
ήταν ο Προμηθέας, ο τιτάνας που έκλεψε τη φωτιά από τους θεούς και
την έδωσε στους ανθρώπους και μαζί, τους χάρισε τη γνώση και τις
τέχνες.
Ο Δίας, σαν πατέρας και αρχηγός των θεών, τον τιμώρησε,
στέλνοντας τον Ήφαιστο να τον σταυρώσει στον Καύκασο, κρατώντας
τον εκεί καρφωμένο σε ένα βράχο.
Αιώνες μετά, σύμφωνα πάλι με έναν άλλο μύθο της ελληνικής
μυθολογίας, ένας άλλος μεγάλος εθελοντής, ο ημίθεος Ηρακλής θα τον
απελευθερώσει και μαζί του θα απελευθερώσει πολύτιμες αξίες της
γνώσης για τον άνθρωπο.
Ο μύθος συμβολίζει, ότι η θεμελιακή πηγή της γνώσης οφείλεται
στο αυτόβουλο, στο εθελούσιο, στο αυτεξούσιο, στο εθελοντικό και στην ανιδιοτέλεια.
Διαβάζοντας το μύθο και την προσέγγισή του, κάναμε έναν συνειρμό.
- Ενεργά Πρόσωπα που συναντιούνται, ΣΥΜΜΕΤΈΧΟΥΝ αυτόβουλα, συναναστρέφονται, φιλοξενούν τη σκέψη του ΔΙΠΛΑΝΟΥ τους, προσεγγίζουν ΑΓΑΠΗΤΙΚΑ και υλοποιούν με κοινωνική ευαισθησία και οραματισμό.
- Συνεισφέρουν και καταθέτουν ως ΠΡΟΣΟΝ και εμπλουτισμό της συλλογικότητας, την ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ τους, όχι ως σημαία και περιχαράκωση.
- Βιώνουν την συμπληρωματικότητα, διαπιστώνουν την ΑΝΑΓΚΗ του συνεργατισμού, τα εργαλεία του, τις αρχές και αξίες του.
- Συνεργάζονται αλληλοεκπαιδεύονται, ελεύθερα με στόχους, σέβονται και εισπράττουν την χαρά της ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ της σκέψης, του λόγου του ΔΙΠΑΝΟΥ τους.
- Απολαμβάνουν τον ΠΛΟΥΤΟ της συλλογικότητας, τα οφέλη της ελευθερίας με ΚΑΝΟΝΕΣ.
- Επιχειρούν ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΑ σε χώρους της Τοπικής Οικονομίας με δυνατότητες αξιοποίησης της εθελούσιας συμμετοχής, συνεπείς στις ΑΡΧΕΣ και ΑΞΙΕΣ του Συνεργατισμού ΔΙΕΘΝΩΣ.
Η γνώση που απελευθερώνεται μέσα από ένα οποιοδήποτε πρόγραμμα
"Δράσεων ΠροΣυνεργατικής Αλληλεγγύης", είναι πολύτιμη γιατί έχει να κάνει με το ευ ζην, δεν αποτιμάται σε χρήμα, είναι δώρο από την Φιλαδελφία στα ενεργά ΠΡΟΣΩΠΑ και τις ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ ενεργών πολιτών και ΠΡΟΣΦΟΡΑ στην ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ, το νοικοκυριό την Κοινωνία την Τοπική Οικονομία, το Περιβάλλον.
Η συμμετοχή σε "Δράσεις ΠροΣυνεργατικής Αλληλεγγύης", λειτουργεί ως
εργαλείο διαπαιδαγώγησης και εξοικείωσης των προσώπων, με την
κουλτούρα του ενεργού πολίτη που ενδιαφέρεται για ό, τι συμβαίνει γύρω του, επιδιώκοντας συνειδητά την ενασχόλησή του με τα κοινά, τη συναναστροφή, την αυτόβουλη, εθελούσια, ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ συμμετοχή, τον σεβασμό σε κανόνες, την συνέπεια σε ΔΕΔΟΜΕΝΕΣ αρχές και αξίες, την ΔΡΑΣΗ με ενέργειες συλλογικές, την ανάληψη έργου, την αποδοχή ευθυνών, την συμπληρωματικότητα και ΌΧΙ την ΙδιοΤροπία, την θεωρητική προσέγγιση, την ΑΡΙΣΤΕΙΝΔΗΝ κατανομή ρόλων, την υποβολή, και επιβολή εγωκεντρικών διαδικαστικών ανησυχιών, κομματισμού, εξουσιαστικών τάσεων και θεωρητικών μοντέλων.
Ο ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΣΜΟΣ είναι Ποικιλόμορφος και διαχρονικός.
Δεν είναι μόνο μια πράξη φιλανθρωπίας, ελεημοσύνης και αλληλεγγύης σε εκδηλώσεις έκτακτης ανάγκης, αλλά παράγει και διαδίδει διαρκή αγαθά στον πολιτισμό, στην ΟΙΚΟνομία, στο περιβάλλον και στην κοινωνική μέριμνα.
Οι "Δράσεις ΠροΣυνεργατικής Αλληλεγγύης", εθελοντισμού, σε περίοδο οικονομικής κρίσης, προωθούν με ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ, τις αρχές του αντικαταναλωτισμού, της αυτάρκειας, της ΟΙΚΟτεχνίας, της κοινωνικής συνοχής, της αυτοοργάνωσης, της κοινωνικής αλληλεγγύης, της επαναχρησιμοποίησης, της προστασίας του περιβάλλοντος, του σεβασμού των φυσικών πόρων, και της πολιτιστικής κληρονομιάς.
Το «καταναλώνω άρα υπάρχω», ο ευδαιμονισμός, ήταν σταθερός καθοδηγητής των
τελευταίων χρόνων και πέρασε από γενεά σε γενεά μέσα από την άτυπη
εκπαίδευση της κοινωνίας.
Θέλουμε να μυηθούμε, να μυήσουμε, στη χαρά της προσφοράς του, εθελοντισμού, της συμμετοχής, της κοινωνικής αλληλεγγύης, του ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΣΜΟΥ, να ΕΝΕΡΓΗΣΟΥΜΕ έτσι ώστε να μπορούμε να βελτιώσουμε την ποιότητα ζωής και την καθημερινότητα τόσο των συνανθρώπων μας όσο και τη δική μας.
Ας ξεπεράσουμε ένα συγκεκριμένο τύπο κοινωνικής οργάνωσης (που συνδέθηκε με την αφθονία των προσφερόμενων αγαθών σε όλα τα κοινωνικά στρώματα) και ονομάστηκε καταναλωτική κοινωνία, κι ύστερα να στραφούμε σε ένα άλλο μοντέλο ζωής.
Το να περάσεις από τον ατομικισμό στη συλλογικότητα δεν είναι το ευκολότερο πράγμα.
Η υπερκαταναλωτική συμπεριφορά λειτούργησε σαν σύμβολο κοινωνικής θέσης, αντικαθιστώντας την ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ, την εργασία και το μορφωτικό επίπεδο που ήταν το βασικό στοιχείο κοινωνικής ύπαρξης και αποδοχής του ανθρώπου.
Ξεκινώντας από το χώρο της ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ, τις ανάγκες του νοικοκυριού,τη γειτονιά μας, την ΤΟΠΙΚΗ ΟΙΚΟνομία, μπορούμε να δώσουμε λύσεις όχι μόνο σε κοινωνικά θέματα αλλά και σε περιβαλλοντικά προβλήματα και θέματα πολιτισμού, επιχειρηματικότητας, καινοτομίας, τεχνολογίας.
Σε μια ιδιαίτερα κρίσιμη περίοδο που η Ελληνική κοινωνία πλήττεται από τη φτώχεια και την ανασφάλεια, καλούμαστε να ενισχύσουμε τα αντανακλαστικά μας, την αγαπητική προσέγγιση του ΔΙΠΛΑΝΟΥ, όσον αφορά την περιφρούρηση των κοινωνικών αγαθών.
Τα κοινωνικά αγαθά είναι αυτά που συγχρόνως αποτελούν τις αξίες εκείνες που καθιστούν τον καθένα από μας άνθρωπο, όπως η αλληλεγγύη, οι κανόνες, η επιείκεια στον αδύνατο, η ανοχή, το ΒΗΜΑ στο διαφορετικό, η γενναιοδωρία, η ευμένεια, η καλοσύνη, η αυτενέργεια, το φιλότιμο, η αυταπάρνηση.
Με σύμμαχο την αγρύπνια της σκέψης, σε πείσμα όλων των καιρών σε πείσμα όλων των καταστάσεων, θα μάθουμε να διεκδικούμε την ελπίδα με συναναστροφή.
Οφείλουμε να δώσουμε διέξοδο στο αδιέξοδο ΜΑΖΙ.
Βιώνουμε την ΑΝΑΓΚΗ.
- Ανάγκη για συνοχή-συλλογικότητα
- Ανάγκη για προστασία του περιβάλλοντος
- Ανάγκη για την προστασία πολιτιστικής κληρονομιάς
- Ανάγκη για δραστηριοποίηση των πολιτών
- Επαναπροσδιορισμός αξιών ζωής
- Οικονομική κρίση, αεργία,
- Οικονομική ΣυνΕργασία
- ΕπιΧειρηματικότητα
- Αξιοποίηση των Δεξιοτήτων μας, των γνώσεών μας, των γνωριμιών μας.
- αναγνώριση των προβλημάτων της εποχής τόσο στο κοινωνικό όσο
και στο φυσικό περιβάλλον και η ανάγκη ανάληψης ευθύνης και
δράσης για την επίλυσή τους.
- απόκτηση γνώσεων και κατανόηση εννοιών σχετικών με τον ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΣΜΟ, τον εθελοντισμό, την Τοπική Οικονομία και την κοινωνική αλληλεγγύη.
- προώθηση των αρχών του αντικαταναλωτισμού, της κοινωνικής
συνοχής, της αυτοοργάνωσης, της επαναχρησιμοποίησης, της
προστασίας του περιβάλλοντος και της πολιτιστικής κληρονομιάς.
- δημιουργία προτύπων ήθους και συμπεριφοράς που συνδέονται με
τις βασικές αξίες ζωής οι οποίες πρέπει να ορίζουν την κοινωνική
ζωή των ανθρώπων
- Ενδυνάμωση της έννοιας του ενεργού πολίτη που ενδιαφέρεται για
ό, τι συμβαίνει γύρω του και επιδιώκει συνειδητά την ενασχόληση
του με τα κοινά.
- Ενημέρωση για τη δράση και το έργο εθελοντικών οργανώσεων, συνεργατικής επιχειρηματικότητας.
- Γνωριμία, δικτύωση με διεθνείς και τοπικές εθελοντικές οργανώσεις,
προγράμματα Ε.Ε, ανταλλαγές.
- Στόχοι που συνδέονται με αναζήτηση και ανάπτυξη τρόπων
εργασίας μεθόδων έρευνας ενός προβλήματος( π. χ να συλλέγουμε,
να ταξινομούμε πληροφορίες, να παρουσιάζουμε τα αποτελέσματα
της εργασίας μας δίνοντάς της μορφή κατανοητή και προσιτή για τους συνεργάτες,
τους αναγνώστες ή τους ακροατές).
- Στόχοι που συνδέονται με την ένταξη στην ομάδα (βελτίωση αυτοεικόνας, ενίσχυση προσωπικότητας, ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων, ανάπτυξη κριτικής σκέψης)
- Ανθρώπινες αξίες , κοινωνικά αγαθά.
- Συνεργατικές Αρχές και Αξίες, Εθελοντισμός, δίκτυα κοινωνικής αλληλεγγύης, ΜΚΟ
- Κατηγορίες Εθελοντικών οργανώσεων ΜΚΟ
- Υγεία (γιατροί χωρίς σύνορα, εθελοντική αιμοδοσία, δωρεά
ανθρωπίνων οργάνων)
- περιβάλλον
- Γαστρονομία
- Παραγωγικό Μοντέλο
- Τοπική Οικονομία, Φορείς, Πρόσωπα.
- Δημιουργία ομάδων ΣυνΕργασίας και ΕπιΧειρηματικότητας, φιλοσοφία και στόχοι της καθεμιάς.
------------------------------------------------
Σ Υ Ν Ε Ρ Γ Α Ζ Ο Μ Α Σ Τ Ε
------------------------------------------------
Φιλαδελφία = ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ
- ΑΓΑΠΑΜΕ ΠΟΛΥ
- ΕΝΕΡΓΟΥΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ
- ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΝΟΥ ΜΑΣ ΣΥΝΕΧΩΣ
-------------------------------------------------
 

 










 Την πρώτη από μία σειρά δημοσίων συζητήσεων με στόχο την ενημέρωση της τοπικής κοινωνίας γύρω από ζητήματα  τοπικής ανάπτυξης, περιβάλλοντος,  οικοαυτάρκειας και  οικοτεχνίας, που διοργανώνει η κίνηση «Φιλαδελφία» Κομοτηνής,  παρακολούθησαν το βράδυ της Πέμπτης στο Πολυλειτουργικό Κέντρο Κομοτηνής παραγωγοί, αγρότες και κτηνοτρόφοι του ν. Ροδόπης αλλά και «ανήσυχοι» πολίτες.
Την πρώτη από μία σειρά δημοσίων συζητήσεων με στόχο την ενημέρωση της τοπικής κοινωνίας γύρω από ζητήματα  τοπικής ανάπτυξης, περιβάλλοντος,  οικοαυτάρκειας και  οικοτεχνίας, που διοργανώνει η κίνηση «Φιλαδελφία» Κομοτηνής,  παρακολούθησαν το βράδυ της Πέμπτης στο Πολυλειτουργικό Κέντρο Κομοτηνής παραγωγοί, αγρότες και κτηνοτρόφοι του ν. Ροδόπης αλλά και «ανήσυχοι» πολίτες. Ο Πρόεδρος του Αγροτικού Κτηνοτροφικού Κόμματος Ελλάδας κ. Βάκης Τσιομπανίδης αναφερόμενος στο θέμα της συζήτησης, την τοπική ανάπτυξη έκανε λόγο «για την μεγάλη μάχη του αγροτοκτηνοτροφικού τομέα της χώρας μας».  Όπως τόνισε «θα πρέπει να επικεντρωθούμε στο πώς ακριβώς θα υπάρξει η τοπική ανάπτυξη, ποιες λύσεις θα βρούμε και πώς θα συνεργαστούμε οι καταναλωτές με τους παραγωγούς».  Ο κ. Τσιομπανίδης υπογράμμισε πως ο αγροτοκτηνοτροφικός κλάδος «πνέει τα λοίσθια», κάνοντας ειδική μνεία στον κτηνοτροφικό κλάδο και στον «ανελέητο πόλεμο» όπως τον χαρακτήρισε που δέχεται από την κυβέρνηση. «Ως άλλος Copperfield» δήλωσε χαρακτηριστικά « η κυβέρνηση μπόρεσε να εξολοθρεύσει 11,5 εκατ. στρέμματα βοσκοτόπων, γεγονός που αποτελεί είδηση για το βιβλίο Γκίνες. Με αυτόν τον τρόπο βάλλεται η διατροφική αυτάρκεια της χώρας και όταν βάλλεται η διατροφική αυτάρκεια της χώρας, έχουμε να κάνουμε σίγουρα με ένα καθεστώς που δεν εξυπηρετεί ελληνικά συμφέροντα αλλά μόνο αυτά των δανειστών μας». «Εμείς πρέπει από δω και πέρα να αγωνιστούμε» τόνισε κλείνοντας ο ίδιος « να ρθούμε σε συνεργασία με τους καταναλωτές, τους κτηνοτρόφους, τους αγρότες και να δούμε τι λύσεις μπορούμε να βρούμε, απέναντι στο εχθρικό αυτό περιβάλλον που δημιουργεί η κυβέρνηση. Δεν υπάρχουν άλλα περιθώρια, τα περιθώρια λίπους έχουν τελειώσει».
Ο Πρόεδρος του Αγροτικού Κτηνοτροφικού Κόμματος Ελλάδας κ. Βάκης Τσιομπανίδης αναφερόμενος στο θέμα της συζήτησης, την τοπική ανάπτυξη έκανε λόγο «για την μεγάλη μάχη του αγροτοκτηνοτροφικού τομέα της χώρας μας».  Όπως τόνισε «θα πρέπει να επικεντρωθούμε στο πώς ακριβώς θα υπάρξει η τοπική ανάπτυξη, ποιες λύσεις θα βρούμε και πώς θα συνεργαστούμε οι καταναλωτές με τους παραγωγούς».  Ο κ. Τσιομπανίδης υπογράμμισε πως ο αγροτοκτηνοτροφικός κλάδος «πνέει τα λοίσθια», κάνοντας ειδική μνεία στον κτηνοτροφικό κλάδο και στον «ανελέητο πόλεμο» όπως τον χαρακτήρισε που δέχεται από την κυβέρνηση. «Ως άλλος Copperfield» δήλωσε χαρακτηριστικά « η κυβέρνηση μπόρεσε να εξολοθρεύσει 11,5 εκατ. στρέμματα βοσκοτόπων, γεγονός που αποτελεί είδηση για το βιβλίο Γκίνες. Με αυτόν τον τρόπο βάλλεται η διατροφική αυτάρκεια της χώρας και όταν βάλλεται η διατροφική αυτάρκεια της χώρας, έχουμε να κάνουμε σίγουρα με ένα καθεστώς που δεν εξυπηρετεί ελληνικά συμφέροντα αλλά μόνο αυτά των δανειστών μας». «Εμείς πρέπει από δω και πέρα να αγωνιστούμε» τόνισε κλείνοντας ο ίδιος « να ρθούμε σε συνεργασία με τους καταναλωτές, τους κτηνοτρόφους, τους αγρότες και να δούμε τι λύσεις μπορούμε να βρούμε, απέναντι στο εχθρικό αυτό περιβάλλον που δημιουργεί η κυβέρνηση. Δεν υπάρχουν άλλα περιθώρια, τα περιθώρια λίπους έχουν τελειώσει». Ο πρόεδρος της «Φιλαδελφίας» κ. Μανώλης Κιουτσούκης αναφέρθηκε με τη σειρά του στην αξία των δημόσιων αυτών συζητήσεων που προωθεί η «Φιλαδελφία» υπογραμμίζοντας την ανάγκη να δοθεί η δυνατότητα στην τοπική κοινωνία « να ξεκαθαρίσουμε και να διαπιστώσουμε πού βρισκόμαστε οικονομοτεχνικά, κοινωνικά και περιβαλλοντικά».
Ο πρόεδρος της «Φιλαδελφίας» κ. Μανώλης Κιουτσούκης αναφέρθηκε με τη σειρά του στην αξία των δημόσιων αυτών συζητήσεων που προωθεί η «Φιλαδελφία» υπογραμμίζοντας την ανάγκη να δοθεί η δυνατότητα στην τοπική κοινωνία « να ξεκαθαρίσουμε και να διαπιστώσουμε πού βρισκόμαστε οικονομοτεχνικά, κοινωνικά και περιβαλλοντικά».